DomovObvestila in objaveJavni razpisi in objaveNamera o sklenitvi neposredne pogodbe za izvajanje socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu v Občini Semič
Namera o sklenitvi neposredne pogodbe za izvajanje socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu v Občini Semič
Občina Semič v skladu s prvo alinejo drugega odstavka 3. člena Odloka o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju občine Semič (Ur.l. RS, št. 77/2019) objavlja namero o sklenitvi neposredne pogodbe za izvajanje socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu (v nadaljevanju: pomoč na domu).
Predmet neposredne sklenitve pogodbe je izvajanje pomoči na domu z začetkom izvajanja predvidoma 1. 4. 2020. Pogodba o izvajanju pomoči na domu se sklene za nedoločen čas.
Viri financiranja storitve: storitev se financira v skladu z Zakon o socialnem varstvu, Odlokom o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju občine Semič in Sklepom Občinskega sveta Občine Semič iz proračuna občine in iz plačila uporabnikov.
Način določanja cene pomoči na domu: ceno storitve interesent oblikuje v skladu s Pravilnikom o metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev (Ur.l. RS, št. 87/06, 127706, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12). Pri določitvi cene pomoči na domu interesenti poleg navedene metodologije upoštevajo: - trenutne potrebe po storitvi na področju občine Semič (stanje I.-IX 2019): število oskrbovalcev 2,5, povprečno število uporabnikov 32 in - izvajanje pomoči ob popoldanskih urah ter ob sobotah, nedeljah in praznikih.
Pogoji, ki jih mora izpolnjevati interesent: - da je javni zavod v Republiki Sloveniji, registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet namere (dokazilo: izpisek iz sodnega registra), - izpolnjuje pogoje za socialnovarstveni zavod, ki jih določa Zakon o socialnem varstvu ter Pravilnik o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialnovarstvenih storitev (dokaz: izjava), - da zagotavlja prevzem pri sedanjem izvajalcu zaposlenih oskrbovalcev (dokazilo: izjava o prevzemu zaposlenih), - da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve z vidika organizacije dela, števila in usposobljenosti kadrov, tehničnih pogojev in metod dela na območju Občine Semič (dokazilo: program dela), - da ima izdelan stroškovnik pomoči na domu (dokazilo: izpolnjeni obrazci št. 2, 2/1 in 2/2 iz Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev), - da bo zagotavljal kakovostno izvajanje storitve v predvidenem obsegu glede na povpraševanje ob delavnikih, sobotah, nedeljah in praznikih dopoldne in popoldne (dokazilo: izjava).
Merilo za izbor je cena, oblikovana v skladu s Pravilnikom o metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev. Izbran bo izvajalec, ki bo izpolnjeval vse pogoje in ponudil najnižjo ceno.
Osnovna pogodbena določila so v prilogi (osnutek pogodbe).
Interesenti lahko oddajo ponudbe za izvajanje pomoči na domu na območju občine Semič do vključno 3. 2. 2020.
Prijavo z vso potrebno dokumentacijo je potrebno poslati v zaprti kuverti kot priporočeno pošiljko na naslov Občina Semič, Štefanov trg 9, 8333 Semič ali osebno oddati v tajništvu Občine Semič.
Za pravočasno se šteje prijava, ki je bila do vključno 3. 2. 2020 oddana s priporočeno pošiljko po pošti oziroma osebno vložena v tajništvu Občine Semič do 14. ure.
Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA), ureja ukrepe za zagotovitev dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij zavezancev po tem zakonu za vse uporabnike, zlasti za uporabnike z različnimi oblikami oviranosti. Ta zakon se uporablja za državne organe, organe samoupravnih lokalnih skupnosti in osebe javnega prava
Spletna stran za nemoteno delovanje uporablja piškotke
Spletna stran za delovanje uporablja samo nujno potrebne piškotke, za katere ne potrebujemo vaše privolitve. Brez namestitve teh piškotkov, vam nemotenega dostopa do spletne strani ne moremo omogočiti.
Za več informacij si preberite Politika piškotkov.