Medobčinska inšpekcija in redarstvo
Trg svobode 3
8340 Črnomelj
Tel: 07/30 61 115, 040/726 004
Fax: 07/30 61 130
e: medobcinski.inspektor@crnomelj.si
Vodja: Marjan Kastelic
Medobčinski inšpektor uraduje v Občini Semič vsak torek od 11.00 do 13.00 ure, in sicer v prostorih Brunskoletove hiše (pisarna kmetijske svetovalne službe).
Na podlagi Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska inšpekcija in redarstvo« (Ur.l.RS, št. 68/08 in Ur.l. RS, št. 60/10) so Občine Črnomelj, Metlika in Semič ustanovile organ skupne občinske uprave »medobčinska inšpekcija in redarstvo« za skupno opravljanje nalog občinskih uprav na področju občinske inšpekcije in občinskega redarstva.
Sedež medobčinske inšpekcije in redarstva je v Občini Črnomelj na naslovu: Trg svobode 3, Črnomelj.
Medobčinska inšpekcija in redarstvo se s tem odlokom določi kot prekrškovni organ občin ustanoviteljic in opravlja upravne naloge izvajanja inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva na področjih, ki jih urejajo predpisi občin ustanoviteljic in na področjih, za katera so pooblaščeni z zakonom.
Svoje naloge opravlja medobčinska inšpekcija in redarstvo v skladu z zakonom, podzakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic.
Medobčinska inšpekcija in redarstvo je organizirana kot enovit organ in izvaja naloge v posamezni občini ustanoviteljici v obsegu glede na delež prebivalcev oziroma glede na dogovor iz drugega člena tega odloka.
Inšpekcijski nadzor je nadzor nad izvajanjem predpisov in drugih aktov občin ustanoviteljic, s katerimi občine urejajo zadeve iz svoje pristojnosti. Naloge inšpekcijskega nadzora opravljajo kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi občinski inšpektorji skladno z zakonom, s katerim je urejen inšpekcijski nadzor.
Občinsko redarstvo v okviru in skladno z zakoni ali občinskimi predpisi občin ustanoviteljic, ki določajo delovno področje in naloge občinskega redarstva in z občinskimi programi varnosti skrbi za javno varnost in javni red na območju občin ustanoviteljic skladno z zakonom, ki ureja občinsko redarstvo. Naloge občinskega redarstva kot pooblaščene uradne osebe opravljajo vodja medobčinske inšpekcije in redarstva in občinski redarji.
Zaposleni v medobčinski inšpekciji in redarstvu, ki kot pooblaščene osebe opravljajo naloge občinskega redarstva in občinskega inšpektorja, so pooblaščeni za vodenje postopka pred prekrškovnim organom in v njem odločati skladno z zakonom, odlokom ali drugim podzakonskim aktom. Za vodenje postopka o prekršku, izdajo plačilnega naloga ali odločbe o prekršku morajo pooblaščene uradne osebe izpolnjevati pogoje, ki so določeni z zakonom o prekrških.
Plačane globe za prekrške, ki jih izreče medobčinska inšpekcija in redarstvo, so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen oziroma katere predpis je bil kršen.
Pri opravljanju inšpekcijskega nadzora imajo občinski inšpektorji vsa pooblastila, pravice in dolžnosti po zakonu o inšpekcijskem nadzoru.
Občinski inšpektorji lahko poleg nadzora nad izvajanjem občinskih predpisov, skladno s pridobljenimi pooblastili, opravljajo tudi nadzorstvo nad izvajanjem posameznih določb zakonov.
Pri opravljanju nadzora imajo inšpektorji pravico pregledovati objekte in naprave ter dokumentacijo, zaslišati stranke in priče v upravnem postopku, pridobiti podatke, s katerimi lahko ugotovijo istovetnost oseb, ter opraviti druga dejanja, ki so skladna z zakonom in namenom inšpekcijskega nadzorstva.
Če pri opravljanju inšpekcijskega nadzorstva občinski inšpektor ugotovi, da je kršen občinski predpis, ima pravico in dolžnost:
Medobčinski inšpektor pa je dosegljiv tudi izven uradnih ur, in sicer vsak poslovni dan v okviru poslovnega časa na telefon 040 726 004.
Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »MEDOBČINSKA INŠPEKCIJA IN REDARSTVO« (Ur.l.RS, št. 68/08 in Ur.l. RS, št. 60/10 )
SEZNAM PREDPISOV, KI JIH NADZIRA "MEDOBČINSKA INŠPEKCIJA IN REDARSTVO" V OBČINI SEMIČ
Odlok o občinskih cestah v Občini Semič | Ur. l. RS, št. 27/2016 |
Odlok o oskrbi s pitno vodo v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 22/2014 |
Odlok o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 22/2014 |
Odlok o kategorizaciji občinskih javnih cest v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 45/2010 |
Odlok o ravnanju s komunalnimi odpadki v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 22/2014 |
Odlok o pokopališkem redu in pogrebnih svečanostih v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 2/1997 |
Odlok o merilih za določitev podaljšanega obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 48/2009, 25/2013 |
Odlok o prodaji blaga zunaj prodajaln v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 12/2015 |
Odlok o turističnem vodenju na turističnem območju Bela krajina |
Ur. l. RS, št. 27/2012 |
Odlok o javnem redu in miru v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 122/2008, 34/2011, 52/2016 |
Odlok o grbu in zastavi Občine Semič |
Ur. l. RS, št. 68/2008 |
Odlok o načinu in pogojih plakatiranja v času volilne kampanje v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 57/2010 |
Odlok o turistični taksi v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 23/1999 |
Odlok o občinskih taksah v Občini Semič |
Ur. l. RS, št. 24/2015 |